dinsdag 19 maart 2013

De dinsdaglunch

Lente op de lunchbroodjes!
Een favoriet broodbeleg hier (lees: wat zo'n beetje elke dag op mijn bammetjes gaat) is hummus. Nu is hummus vrij eenvoudig zelf te maken, maar dat schiet er vaak bij in. En om eerlijk te zijn, laat mijn eigengemaakte hummus zich vaak het best omschrijven als "moah, wel ok" - niet echt overtuigend dus.
Ik was dan ook heel blij verrast toen ik enkele weken geleden Maza's hummus ontdekte in de supermarkt (AH-XL). Naast dat "Hoemoes met rode biet" en "Hoemoes koriander en limoen" natuurlijk hééél verantwoord klinkt, is het vooral de aanblik en smaak waar ik blij van word. Ziet het er niet heel vrolijk uit?

NB: inderdaad, ik kan het ook moeilijk geloven hoor, maar de verpakking belooft het echt: zonder kunstmatige kleurstoffen en aroma's :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!