dinsdag 31 december 2013

Eindejaarsberichtje

Misschien omdat ik het hele jaar door al graag lijstjes maak (en het me daarom niet lukt een top-zoveel-van-wat-dan-ook-in-2013 te maken). Misschien omdat er zoveel gedachten in mijn hoofd zitten als ik nadenk over het voorbije jaar (en ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen). Of misschien omdat ik zo blij ben dat we elke dag een nieuwe kans krijgen er een mooie, gezonde, fitte dag van te maken (en me dus liever niet vastleg in goede voornemens voor een heel jaar). 

Misschien dat daarom een eindejaarsberichtje hier tot op heden uitbleef. Maar bovenal was het omdat ik volop aan het genieten was van een kerstvakantie. 

Een vakantie waarin ik nog sinterklaas mocht vieren, mijn werkplek thuis een upgrade kreeg, ik mijn sokken-brei-kennis iets probeerde te vergroten (ok, sokken breien, dat is toch een voornemen uitdaging voor 't nieuwe jaar), heel wat luxe-meergranen-crackers met muhammara at, geïnspireerd raakte door deze dame, en heerlijke duurloopjes mocht maken door stad en platteland. Mooie dagen met (grote dank aan) mooie mensen om mij heen.

'k Hoop dat u ook een goede tijd beleeft in deze donkere dagen. Hierbij in ieder geval een mooie jaarwisseling gewenst en een heel fijne dag morgen. En dan een heel fijne dag gewenst voor de dag daarna. En dat keer 363, dag voor dag. Tot in het nieuwe jaar! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!