donderdag 5 december 2013

Pelle, Joppe en drop

Mag ik u voorstellen: Pelle en Joppe. Dit gezellige giraffen-duo (dat overigens openstaat voor alternatieve namen) werd vannacht nog net op tijd in elkaar gezet om mee te kunnen naar de markt (Pelle en Joppe houden wel van een avontuur).

Zaterdag staat daar namelijk een vriendin achter een kraampje met handgemaakt moois voor een goed doel. Joppe en Pelle gaan er kijken of ze misschien, tegen een kleine vergoeding (voor het goede doel natuurlijk), mee mogen naar een nieuw thuis.


't Liefst gaan ze naar iemand met dropjes. Daar zijn ze namelijk gek op. En dat is meteen ook de reden dat ze een nieuw adresje zoeken. Voor de kraam haakte ik de afgelopen week namelijk volop Engelse dropjes (achteraf een bizar slecht businessidee, maar wel één met een vrolijk resultaat) en nu kan ik hier even geen dropje meer zien. Pelle en Joppe kijken daarom maar even verder ("maar niks persoonlijks hoor!", verzekerde Joppe me).

Ik vind het prima, hoop dat ze een mooie dag beleven op de markt (wie weet vinden ze toch gulle dropliefhebbers) en gun ze een heel gezellig thuis. Succes en een goede reis gewenst, heren!

NB: een recept voor dropjes is hier te vinden, een anatomische beschrijving van een Pelle en Joppe hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!