maandag 16 december 2013

Miss Molly & Me - en ik

Zo'n drie jaar geleden zat ik op een avond tussen studenten op de grond van een woonkamer, genietend van een StukaFest optreden van Miss Molly & Me. Een muzikaal duo wat me enorm wist te verrassen. Afgelopen voorjaar zat ik thuis op de bank en keek ik naar de nieuwe serie Danni Lowinski. Een leuke serie over de stoere advocate die het net even anders aanpakt.

Miss Molly & Me - Rewind and Say Hello - Travelers
Vrijdag liep ik, gehaast en hard toe aan weekend, het kantoorgebouw uit en viel mijn oog in het voorbijgaan nog net op een half verscholen poster op een overvol prikbord: Travelers. De aankondiging van een optreden van Miss Molly & Me. Terwijl ik verder naar buiten liep dacht ik drie dingen: (1) balen dat ik dat optreden heb gemist, (2) wow, die zangeres lijkt echt op Danni Lowinski, zou ze het zijn? en (3) is er eigenlijk nog een seizoen twee opgenomen van Danni Lowinski?

Het weekend leerde mij (a) dat Marlijn inderdaad de actrice achter Danni Lowinski is (een persoonlijk eureka-momentje, ik zie uw gaap, geeft niks), (b) dat er inderdaad een tweede seizoen is opgenomen, en (c) dat de poster nog niet achterhaald was. Het was een goed weekend.

En zo zat ik vandaag in mijn lunchpauze opnieuw tussen studenten, genietend van Miss Molly & Me. Opnieuw werd ik verrast door de fantastische nummers en de mooie live performance. Top! En vanaf 8 januari? Dan kijk ik weer naar de nieuwe serie van Danni Lowinski, thuis op de bank :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!