vrijdag 10 januari 2014

Stationary

Sinds de kerstvakantie is mijn werkplek thuis voorzien van een plank boven de werktafel en een nieuwe kast. Samen bieden deze niet alleen ruimte voor oma's mooie kopjes, maar ook voor nieuwe studieboeken én... voor stationary.

Stationary (het woord bureauaccessoires reserveer ik liever voor een potje WordFeud* of galgje), ik houd er van! Grappig inpakpapier, vrolijke stempels, leuke kaarten, mooi briefpapier, felle masking tapes en handige opbergbakjes toveren eenvoudig een lach op mijn gezicht. Ik kijk dan ook graag eens rond in webwinkels zoals deze en deze, of op de school-en-kantoor-afdeling van de HEMA.

Zelf stationary (ver)maken, is natuurlijk helemaal leuk. IKEA spulletjes lenen zich hier prima voor. Zo ordende ik deze week mijn postkaarten in een nieuwe box (met bekleed en bestempeld karton voor de indeling) en heb ik mijn schrijfgerei tegenwoordig binnen handbereik in een omkleed bloempotje pennenbakje. De eerste kaartjes vanaf de vernieuwde werkplek zijn inmiddels geschreven!

*Ok, het bord is hier misschien ietsiepietsie te klein voor. Maar dat is een puur praktisch puntje. Daar is vast een oplossing voor te vinden;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!