zondag 21 september 2014

Teas to Try

Goede voornemens en boodschappenlijstjes ten spijt, lukt het me af en toe regelmatig om alsnog met impulsaankopen de supermarkt uit te komen. Gelukkig maken sommige van deze aankopen me thuis nog net zo blij als toen ik ze in de winkel ontdekte. Een goed voorbeeld zijn de theeën van Clipper.

In de mooi gekleurde kartonnen doosjes, met opdrukken als "natural, fair & delicious", en met smaken waar je spontaan nieuwsgierig naar wordt, schreeuwen deze theetjes "neem me mee Miek!".

Met de varianten "green tea with lemon" en "lemon and ginger infusion" was ik al langer bekend en in love, maar onlangs ontdekte ik ook nog: "raspberry leaf infusion", "raspberry & mint green tea", en "chai green tea". Vooral deze laatste twee zijn mooie aanwinsten voor de theedoos.

U begrijpt, deze theetjes hebben een plaatsje veroverd op mijn boodschappenlijst, zodat ik er standaard van kan genieten en ruimte over heb voor nieuwe impulsaankopen ontdekkingen ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!