dinsdag 16 juli 2013

Paspoorthoesje

Paspoorthoesje (1)
Vandaag was ik aan huis gekluisterd, wachtend op de monteur. Terwijl de uren verstreken, hoopte ik meer en meer dat "mijn" monteur toch wel echt héél knap en kundig was. Iemand die in zijn vrije tijd bijklust als fotomodel bijvoorbeeld. Dat zou het wachten toch zeker meer dan waard maken.
Paspoorthoesje (2)

Terwijl ik thuis zat en weinig kon doen (ik had mezelf verteld dat het geen weer was voor opruimen en schoonmaken), besloot ik maar wat te naaien. Uit de losse pols. Als variatie op het "nette naaien" van kledingstukken op les, is het af en toe best leuk iets te maken van restjes stof zonder patroon of rijgdraad. Het werd een hoesje voor mijn paspoort. Geen patroon om met u te delen dus, maar heus, u kunt het ook (en wellicht zelfs beter)!

Inmiddels is de monteur geweest. Hij bleek kundig. En vriendelijk. Maar niet de man van mijn dromen. Helaas. Maar ach, een was kunnen draaien zonder de vloer blank te zetten en een gratis paspoorthoesje is ook wat waard niet waar? :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!