dinsdag 13 augustus 2013

Proost!

Een blog is geen dagboek, maar toch voelt het alsof ik "achterloop". Zo had ik graag wat willen schrijven over de week waarin ik met familie naar zonnig en groen Italiƫ ging. Dat ik daar zo heerlijk rustig boeken kon lezen en ik mij heel rijk voelde met mijn nieuwe bieb abonnement.
En over mijn met veel enthousiasme overgoten aankoop van een echte racefiets -met stoere klikpedalen! (En dat die klikpedalen later stiekem trouwens heel eng bleken toen ik na een rondje oefenen met een snelheid van +/-0 km per uur tegen de vlakte ging. Net toen ik dacht: zo, genoeg geoefend voor vandaag, op naar huis.)
Of hoe ik met een vriendin een heerlijk vakantiedagje in Elburg beleefde, inclusief vintage jurkjes van hier, een rondvaart en fijne terrasjes. En dat we een winkel bomvol borduurwerkpakketten vonden tegenover een winkel met allerlei haakspullen. Leuke ontdekkingen.

En toen..en..en toen.. Enfin, er waren mooie, blog-waardige momenten. Ik hoop bij u ook. En voor de wat minder mooie momenten was er de smoothie van appel, aardbei en banaan, met citroenmelisse; blijdschap in een glas.

Proost: op de fijne zomerdagen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!