woensdag 5 juni 2013

De dinsdag

Een vrije dag en een bijna verlopend dagkaartje voor de trein resulteerden in een spontaan dagje Utrecht. Hoewel ik geen echte shopper ben, waren er een paar winkels in Utrecht die ik graag eens wilde bezoeken - bij voorkeur op een rustige en zonnige dinsdag.

Als uitgangspunt nam ik de "eerlijk-winkelen-route". Zo kwam ik langs de meeste winkels waar ik benieuwd naar was en kreeg ik meteen een beeld van hoe het centrum van Utrecht nu eigenlijk in elkaar zit (dankzij het kaartje en vooral het nodige ronddwalen vóór ik wist waar op de kaart ik me bevond).

Meer nog dan van de winkels genoot ik van het lopen door een stad met echte stad-allure. Prachtig om de groene bomen langs de grachten te zien. Maar 't meest genoot ik misschien wel van de soja-cappuccino met appeltaart bij KeeK. Een heerlijke plek om even bij te komen van het ronddwalen door de stad. Ohh, wat houd ik toch van zulke koffietentjes!

Bepakt met onder andere rolletjes inpakpapier, een nietjesvrije nietmachine en vermoeide benen, nam ik de trein terug naar het oosten. Toch hard werken genieten hoor, zo'n vrije dag!;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!