dinsdag 16 april 2013

Studeren 2.0

Een mooie foto voor op de blog zou ik er van maken. Van het potje met het mooie etiket. Of van de pasta met die grappige vorm. Sowieso van het totaalplaatje op het bord. Maar eer ik de camera paraat had, was het bord al leeg. De biologische speltpasta met roerbakgroente en vegetarisch bolognesesaus van Merza was gewoon te lekker. Een soort studentenmaaltijd 2.0, heerlijk eenvoudig, snel en nu dan ook nog bio :)


En zo'n studentenmaal kon ik prima gebruiken nu mijn nieuwe "course" op coursera.org van start is gegaan: Mathematical Biostatistics Boot Camp (nerd-alert!!). Het belooft behoorlijk intensief te worden en ik ben benieuwd of ik het kan bijbenen, maar ik ga mijn best doen. En mocht het toch erg tegenvallen, dan kan ik nog gerust switchen naar een ander interessant vak - heel fijn, dat studeren 2.0 ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!