zondag 13 januari 2013

Nieuwe uitdagingen, nieuwe kansen, een blog

Tot ruim een week geleden leefde ik toe naar 18 april; de bruiloft van Lief en mij. Een jurk werd uitgezocht, locaties werden bekeken en besproken, save-the-date-kaartjes verstuurd. Ik verheugde me enorm op een mooie dag met vrienden en familie en hoopte op een mooie start van ons huwelijk.

Maar toen kwam de grote Tipp-Ex op de proppen en werden velden blank gemaakt. Inmiddels is de bruiloft afgezegd en is Lief op zoek naar een andere woonplek. De Tipp-Ex stinkt. En ik word erg verdrietig van de witte laag over alle mooie toekomstplannen.

Toch is dat niet waar ik het hier over zal hebben. Nee, ik pak de pen juist graag op en wil nadenken over wat voor moois het leven toch te bieden heeft. Zaken die "sjeu" geven aan het leven. Ondanks de pijn van nu, vertrouw ik er namelijk op dat er genoeg zulke zaken zijn. 

Waar ik van houd en waarin ik de sjeu zal zoeken zijn bijvoorbeeld;
- zelf dingen maken (van gerechten tot kleding),
- sportiviteit (van yoga tot hardlopen),
- mooie beelden (van interieurs tot natuuropnames),
- nieuwe dingen leren (van autorijden tot naaien),
- en inspirerende woorden

Via deze blog deel ik graag mijn vondsten en belevenissen met jullie.


(plaatje via http://www.normansoffice.co.uk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!