woensdag 23 januari 2013

Een pyjamabroek...

...zo gestikt gestipt!

"Handig worden met de naaimachine" is één van mijn doelen (oei, dat klinkt officieel!). Het past zowel bij mijn streven meer dingen zelf te doen als bij mijn plan om meer creatief bezig zijn.
Sinds kort zit ik zelfs op naailes, ja heus! Daar ben ik inmiddels al wat weken bezig met een vest. Alles zo netjes mogelijk, met goede hulp en uitleg, u begijpt, dat kost wat tijd.
Vandaar dat een wat sneller tussendoor-projectje me ook wel wat leek. In de kerstvakantie ben ik begonnen met het maken van een pyjamabroek. Sindsdien heeft het even stil gelegen, maar nu is 'ie toch echt af. Het patroon dat ik heb gebruikt, komt uit de Knipmode, maar op internet staan ook handleidingen (bijv. hier). Een prima beginners project!

("Ik ben bedoeld om lekker comfy te dragen,
niet te hangen aan een stokkie!!")
("Ah, kijk, dat lijkt er al meer op!")



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter!